Im~Otaku
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER JB NEWER OLDER FOLLOW


Thursday 27 September 2012 - Permalink - 0 Chocoliciou (s)
 

..SINOPSIS..
Erika Syakira seorang vocalist band De'Love. Erika seorang gadis yang periang dan lincah. Dia disayangi oleh semua ahli band mereka.Erika yang diam-diam menaruh perasaan pada Rayyan semakin sakit hati dengan percintaan Xizie dengan Rayyan. Xizie ialah gadis yang paling Rayyan cinta. Walaupun sudah tahu kebenaran, Erika tetap mencuba untuk merenggangkan hubungan mereka. Oppiey ialah penulis lirik lagu serta vocalist band mereka. Dengan penuh keyakinan Oppiey memaksa Erika mencintainya biarpun berkali-kali ditolak.
E nak minta maaf atas apa yang E dah buat.. E tahu E sorang isteri yang tak sempurna dan derhaka. , kali ni biarkan E bahagia sekali saja, sekali ni saja.. ," kata Erika dengan linangan air mata.
" Aku tahu meskipun aku meminta dengan air mata berdarah sekali pun, meskipun jantung ini gugur, meskipun hingga suara ku hilang, masa tetap ke hadapan.," bisik hati kecil Erika.
Apa akan terjadi diantara percintaan yang penuh konflik ini? Adakah Rayyan akan membenarkan Erika masuk kedalam hatinya dan bertakhta? Adakah Oppiey berjaya memujuk Erika untuk mencintainya? Apa akan terjadi diantara Erika dan Xizie? nantikan satu-satunya novel sulung hasil karya Siti Hajar.

- cover novel - [ buat sendiri ]

Fuh,, ecece.. hasil karya sulung ter.. sebenarnya Miss ni suka sangat tulis novel ni.. tapi,  suka-suka Miss pom.. Miss ta
pandai karang-karang ayar ni.. novel yang Miss tulis ni pendek jer.. Malas nak tulish pepanjang.. hope korunk suka tau.. !!



Post a Comment

Awak sayang Buddies an, commentlah :D




Kita berkawan sampai dunia akhirat :) Jangan pernah bergaduh kerana hanya salah faham, dengki, cemburu buta, perasan, sombong, dah hodoh :)

Sayang Kamu Sahabat

-LIYA-